Nuffnang Ads

Sunday, December 30, 2012

Keita Berada Dalam Skuad Liga Super Kelantan 2013.


Keita Mandjou sah tersenarai dalam skuad The Red Warriors bagi menghadapi saingan Liga Malaysia 2013.

Perkara ini disahkan sendiri pengurus merangkap ketua jurulatih Kelantan, Bojan Hodak kepada pihak media semalam.
Menurut Bojan, pemilihan Keita dilakukan dengan teliti oleh beliau dan jurulatih lain bagi memperkasakan Sang Kijang untuk mempertahankan kejuaraan yang dimenangi pada musim lepas.
Kita yakin dengan kelebihan dan pengalaman yang dimiliki pemain ini dapat membantu Kelantan mencapai sasaran.
Namun, Keita perlu meningkatkan prestasi selain memberi tumpuan pada setiap perlawanan atau berdepan disingkirkan pada pintu perpindahan yang akan dibuka semula, April nanti.
432255_503880836299429_234871912_nPemain yang berasal dari Guinea itu akan menggalas tugas mengetuai jentera serangan pasukan menjelang sepak mula melawan ATM dalam Piala Sumbangsih pada 5 Januari depan.

Sementara itu, ada segelintir penyokong yang memberi komen dalam laman sosial tidak bersetuju dengan pemilihan Keita kedalam skuad Liga Super.
Bagi mereka, Dimi Petratos lebih layak kerana menunjukkan persembahan cemerlang sempena pra musim selain dilihat lebih berkeyakin dari Keita.
Dalam pada itu, ada juga segelintir penyokong memberi sokongan penuh kepada Keita untuk mengembalikan sentuhan emas seperti dipamerkan bekas pemain Kedah yang kini bersama ATM, Marlon Alex James.
Mereka menganggap Keita masih ada penyudah tetapi perlu lebih tajam bila berada dalam kotak penalti

No comments:

Post a Comment