Nuffnang Ads

Tuesday, March 5, 2013

Keita Mandjou masih belum pikat TRW

Walaupun Keita Mandjou sudah mula membuktikan ketajaman penyudah, tetapi ia belum memikat Kelantan menyenaraikannya beraksi menentang kelab Maldives, Maziya Sports & Recreation (Maziya S R) dalam aksi sulung Piala AFC di Stadium Sultan Muhammad IV, malam esok. 

 
Sebaliknya, kekosongan posisi penyerang Guinea itu akan diisi bintang muda dari Australia, Dimitri Petratos dan penyerang dari Nigeria, Dickson Nwakaeme bagi mempertajamkan jentera serangan The Red Warriors (TRW). 

Sumber memberitahu , selain dua penggempur terbabit, skuad bimbingan Bojan Hodak turut mengukuhkan benteng dengan menggunakan khidmat pemain dari Croatia, Lek Kchira yang bergandingan bersama Obinna Nwaneri. 
 

“Mandjou mungkin tidak beraksi malam esok kerana empat lagi pemain import bakal mendapat tempat dan langkah ini untuk memperkuatkan pasukan. 

Aksi terbaik ‘kereta kebal’ 

“Dengan barisan pemain yang dimiliki diharap pasukan dapat pergi lebih jauh berbanding musim lalu,” katanya ketika ditemui semalam. 


Sementara itu, pemain pertahanan, Mohd Daudsu Jamaludin yang dikenali dengan jolokan ‘kereta kebal’ berkata, dia tekad membantu TRW mara ke separuh akhir sekali gus mengatasi pencapaian layak ke suku akhir musim lalu.

No comments:

Post a Comment