Nuffnang Ads

Sunday, October 21, 2012

Kejayaan hasil usaha bersama : Mat Yo



 Norsharul Idlan Talaha

Norsharul Idlan Talaha
PEMAIN terbaik Piala Malaysia, Norsharul Idlan Talaha menyifatkan kejayaannya menjaringkan dua gol dalam aksi menentang Angkatan Tentera Malaysia (ATM) memberi keyakinan menjelang perlawanan Piala AFC Suzuki, November ini.
Jelasnya, beberapa penyudah di bahagian hadapan yang sebelum ini sedikit tumpul akhirnya berhasil namun ia juga adalah kerjasama dari rakan sepasukan.
“Kejayaan meledak dua gol tidak hanya datang dari saya, tetapi ia hasil usaha berterusan rakan sepasukan yang memberi sokongan setiap masa.

“Dua gol ini nyata memberi semangat dan keyakinan dalam menghadapi Piala AFC Suzuki,” katanya.

Norshahrul yang dikenali Mat Yo di kalangan peminat Kelantan turut memuji persembahan bertenaga dari ATM bermula wisel perlawanan ditiupkan pengadil.

“ATM satu pasukan yang hebat, mereka memberikan saingan di setiap ruang namun kita berjaya memperolehi kemenangan pada malam ini.



“Beraksi dalam pentas final seumpama ini memanglah mendebarkan, namun semangat berpasukan yang ditunjukkan dan fokus selepas mendahului ATM buat kali ketiga ternyata membuahkan hasil,” katanya.

Dua gol jaringan Mat Yo di setiap babak perlawanan minit 44 dan 50 membantu Kelantan mengesahkan juara Treble buat kali pertama.

No comments:

Post a Comment