Nuffnang Ads

Tuesday, February 19, 2013

Abe Wa nasihat The Red Warriors jangan berputus asa


Tatkala Kelantan semakin tertekan mempertahankan gelaran treble musim ini, Presiden Persatuan Bola Sepak Kelantan (Kafa), Tan Sri Annuar Musa tetap yakin bahawa anak buah Bojan Hodak akan bangkit perlawanan akan datang dan kembali mempamerkan prestasi yang sebenar pasukan.

Annuar berkata, keyakinan itu berdasarkan pengalaman lama di mana pernah Kelantan bangkit walaupun ketinggalan.



“Tugas yang berat perlu dipikul, ikhtiar perlu dicari dan kelemahan pasukan perlu diperbaiki serta sokongan para peminat terus ditagih.

Jumaat lepas, Kelantan sekali lagi menghidangkan aksi di bawah keupayaan sebenar apabila tewas 0-2 kepada Selangor sehingga mengundang kritikan penyokong setia mereka.

Keputusan itu membuatkan Kelantan jatuh satu anak tangga dan menghuni tempat kelapan dalam carta kedudukan. Ia mengumpul enam mata dari enam perlawanan.



Mengulas mengenai kritikan peminat yang kecewa prestasi hambar Kelantan, Annuar menganggap kalah dan menang adat perlawanan kerana yang kuat tidak semestinya sentiasa menang.

“Baru-baru ini  Arsenal tewas mengejut kepada Blackburn, adat bersukan tak mungkin kuat selalu.

“Bagi peminat yang terus sokong TRW waktu lemah kita amat menghargai, yang mahu menunggu TRW kuat baru menyokong apa boleh buat,” katanya yang sentiasa mendoakan TRW lakukan yang terbaik untuk lima baki perlawanan akan datang.

No comments:

Post a Comment