Nuffnang Ads

Sunday, July 15, 2012

The Red Warrior's tidak sabar tunggu 20 Julai


PEMINAT kelab Liga Perdana Inggeris, Queens Park Rangers (QPR) dan juara Liga Super musim ini, Kelantan pastinya tidak sabar menunggu tarikh 20 Julai ini apabila kedua-dua pasukan ini bertemu dalam perlawanan persahabatan di Stadium Shah Alam.
QPR yang dibawa khas oleh Air Asia dalam siri jelajah perlawanan pra-musim dan kunjungan pertama mereka ke Malaysia sudah pasti mahu menunjukkan kehebatan mereka di hadapan peminat bola sepak negara ini.

Apatah lagi, mereka akan berdepan skuad yang dikenali sebagai Red Warriors yang dinobatkan sebagai pasukan terbaik negara ketika ini.

Lebih menarik lagi, peminat berpeluang menyaksikan semua pemain kendalian Mark Hughes termasuk pemain baru mereka untuk diuji berdepan anak buah Bojan Hodak yang pasti mahu membuktikan keupayaan di hadapan penyokong tempatan.

Pasukan QPR membariskan pemain bertaraf dunia seperti Adel Taarabt, Bobby Zamora, Shaun Wright-Phillips, Anton Ferdinand, Rob Green dan Andy Johnson. Tumpuan pasti terarah kepada bintang baru kelab berkenaan dari Korea Selatan, Park Ji-Sung yang baru saja secara rasminya menyarung jersi kelab itu.


Pada masa sama, pasukan Red Warriors pula disifatkan sebagai pasukan bola sepak terbaik negara dan meraih pelbagai kejayaan dalam tempoh tiga tahun kebelakangan ini malah turut mewakili Malaysia dalam Piala AFC yang berprestij.

Berbekalkan pemain seperti Norshahrul Idlan Talaha, Khairul Fahmi Che Mat dan Mohd Badri Radzi, sudah pasti Kelantan mahu tampil gah di negara sendiri.

Justeru, bagi mereka yang ingin menyaksikan kehebatan aksi kedua-dua pasukan boleh mendapatkan Tiket boleh didapati secara online menerusi www.AirAsiaRedtix.com, rangkaian kedai Rock Corner iaitu di The Gardens ;Mid Valley, Mid Valley, KLCC, Subang Parade, The Curve dan One Utama selain rangkaian kedai Victoria Music iaitu di Sungei Wang, Amcorp, Tropicana dan BSC juga di KL Life Centre.




Tiket dijual pada harga RM33, RM53 dan RM73 bagi Tempat Duduk Bebas. Lebih istimewa, penganjur turut menawarkan tiket istimewa berharga RM72, RM92 dan RM112 yang disertakan dengan barangan eksklusif QPR selain tempat duduk VIP dan VVIP (menerusi jemputan) berharga RM103 dan RM203. AirAsia adalah Rakan Kelab Rasmi untuk QPR dengan logo syarikat penerbangan tambang murah itu akan tertera di semua pakaian QPR (gelanggang sendiri, lawan dan jersi ketiga) sepanjang musim EPL 2012/13.

Sebagai tambahan, barangan AirAsia QPR termasuk kemeja-T, bola dan topi akan dijual di gerai AirAsia di stadium ketika perlawanan persahabatan itu.


Perlawanan dijadualkan bermula jam 9.15 malam, Jumaat ini.

No comments:

Post a Comment